Sumarul zilei (16-17)

Si a trecut si weekend-ul, fara vreo tigara, doar cu Nicorette din cand in cand. Daca ar fi sa ma felicit singur, as zice ca e de-a dreptu’ remarcabil, avind in vedere ca aseara am avut de facut fata unei baute si unui meci Dinamo – Steaua cu suferinta mare. Dar am castigat… si eu, si Dinamo!

4 răspunsuri to “Sumarul zilei (16-17)”

  1. continua, cu perseverenta si ambitie vei reusi.

  2. Multumesc pentru comentariu. Au mai trecut patru zile de-atunci, nicio tigara. Incep sa cred ca am reusit.

  3. TI-AM SPUS EU!!…
    Sarbatoare, premiu-dedicatie, dansat prin casa… TU! Si eu. 🙂

  4. Inca patru zile… zero tigari. Desi tare as avea chef uneori de cate una.
    Pana acu’ am supravietuit eroic unor incercari demne de Muncile lui Hercule: meci Dinamo-Steaua cu patru fumatori alaturi, LAN party cu sapte fumatori… goin’ to the club will be the ultimate test.
    Ca efect secundar, am impresia ca m-am ingrasat. De fapt, nu e doar impresia mea, si cantarul e de acord, zice vreo 3 kg in plus. Acu’, nu stiu daca e din cauza lasatului de fumat sau a dietei de burlac (aka pizza + cola) din ultimele trei saptamani…

Lasă un răspuns

