Sumarul zilei (8-9)

Cu scuzele de rigoare ca ieri am tras chiulul…
Nu e dracu’ asa negru, serios. Daca am putut sa scad de la 30+ pe zi la doua-trei, teoretic, e doar o problema de timp pana cand sa renunt si la astea.
Chestia dificila e asocierea – tigara de la cafeaua de dimineata, tigara de dupa masa, tigara „de dupa” :). Aici e punctul unde tre’ lucrat – asta-seara am ras un Nicorette dupa o masa copioasa, nu e asa rau pe cat ma asteptam. Plus ca dureaza mai mult decat o tigara. 🙂

Ca sumar „tehnic” – cinci tigari si cinci Nicorette in doua zile. Financiar, imi merge bine. Un coleg si amic zicea ca daca ma lasam acu’ un an, puteam sa imi iau linistit o Alfa Romeo 159 cu cat am dat pe 156-le meu si pe tigari intre timp. 🙂

Multumesc tuturor pentru sustinere. Sa vedem daca si reusesc…

Un răspuns to “Sumarul zilei (8-9)”

  1. Chirurgul nu se-apuca sa opereze cu gandul ca-i moare pacientul pe masa, ci ca-i va reusi interventia!
    Vei reusi!!

Lasă un răspuns

