Sumarul zilei (7)

Aproape m-am lasat. Azi am fumat o singura tigara, dupa cina, iar cafeaua de dimineata mi-am baut-o fara. Nici cu Nicorette n-am exagerat, doar doua pastile, daca nu gresesc. N-a fost rau pentru o zi plina…

5 răspunsuri to “Sumarul zilei (7)”

  1. Ma bucur sa gasesc astfel de rezultate. Merita recunoscute pe de-a-ntregul!
    Felicitari inca o data!

  2. Oare cateva fumuri dintr-o „tigara electronica” se pun? 🙂
    Foarte multumesc pentru sustinere…

    • Vezi, de-aia n-are ursul coada!… De ce nu le-ai trecut si pe astea la catastif inca de la inceput? Ori n-am citit eu suficient de atent?

      M-am documentat putin inainte, ca sa-nteleg ce e cu tigara asta electronica. Sunt medic, dar nu sunt fumatoare, asa ca… tot timpul am de-nvatat.
      Eu iti multumesc. Te urmaresc cu interes crescut, am acasa un fumator pe care vreau sa-l ajut sa se… reinventeze :)! La fel ca tine.
      Cred ca acum se mai imprastie norii de fum… este?

      • Pai nu, ca de astea „electronice” m-am atins relativ recent, ieri sau azi, cand am dat peste obiectu’ cu pricina printr-un sertar. Nu e mare filosofie, in esenta e un vaporizator si cu o capsula cu nicotina plus arome – daca vrei, o narghilea electrica. 🙂
        Sincer, cred ca e doar chestie de vointa. Prietena mea fumeaza si n-are de gand sa se lase, eu mi-am propus sa fac asta si cre’ ca o sa o reusesc.
        Ma mir doar ca nu are efecte mai ciudate, mai puternice. Ma asteptam sa o iau pe pereti, sa iau lumea la bataie, sa strang pe careva de gat pentru o tigara… ciuciu. Doar un strop de autocontrol uneori, cand gestul reflex (dupa 13 ani de fumat) ar fi sa-mi aprind o tigara, si gata…

        Mai curind, cred ca e pur si simplu treaba de obisnuinta – te dai jos din masina, iti aprinzi o tigara; iti torni o cafea, iti aprinzi o tigara; iesi intr-o pauza de la munca, iti aprinzi o tigara etc. Astea sunt momentele in care eu bag autocontrolu’ in functiune, in rest nu pot sa spun ca simt o nevoie explicita de a fuma. Iar daca ma „roade”, un Nicorette si gata (nu neg ca o fi si un pic de placebo acolo).

        Bafta la influentarea consortului… eu cu a mea sanse minime, cica ii e frica sa nu se ingrase.

  3. […] cu interes de cateva zile blogul Sedentarului, care incearca sa renunte la tigari. Imi zice […]

Lasă un răspuns

