Sumarul zilei (3)

A mai trecut o zi – a treia, inceputa la 7 dimineata si terminata la 1.30 noaptea -, cu 3x tigara, 3x Nicorette 4 mg, adica niciun progres fata de ieri, ba dimpotriva.
Spre deosebire de ieri, azi a fost o zi destul de plina de stres, ceva umblat pe la niste doctori si ceva munca, deci rezultatul e onorabil, zic eu.

Chestia socanta e ca nu ma simt rau, nu am „pofta” de fumat, nu ma deranjeaza fumul de tutun, nu am aruncat tigarile (de fapt, am tot timpul un pachet si o bricheta dupa mine), nu trec prin niciuna din fazele prevazute de expertii in domeniu. Probabil sunt eu ciudat…

3 răspunsuri to “Sumarul zilei (3)”

  1. E bine daca nu te simti rau. Un prieten de-al meu s-a lasat de fumat si in 2 saptamani devenise un pachet de nervi, nu te mai intelegeai cu el.

    • Pai stai, ca eu nu m-am lasat complet, inca mai ard doua-trei tigari pe zi, plus Nicorette. Partea buna e ca am atat de multe pe cap la serviciu, ca oricum nu prea mai am timp de fumat.

  2. Aici sunt, dupa colt! Te felicit inca o data pentru initiativa!

Lasă un răspuns

