De ieri am inceput…

…sa ma las de fumat.
In 24 de ore, am trecut de la doua tigari pe ora (cand sunt acasa) la una pe ora; de azi-dimineata am rezistat eroic cu una la doua ore, acum juma’ de ora am luat prima guma cu Nicorette. Momentan nu-mi vine sa fumez, dar sughit de ma gasesc dracii.

3 răspunsuri to “De ieri am inceput…”

  1. Bravo! Iti tin pumnii!

    De obicei spunem „de maine incep…”. Felicitari pentru iesirea din tipare!

    • Sunt socat (mi-a trecut si sughitul), e cineva care ma citeste…
      Jur ca era sa imi aprind o tigara pentru a sarbatori, dar mi-a dat un rateu bricheta si am realizat ce eram pe cale sa fac. Semne, deh…

      Multumesc pentru sustinere, sa vedem ce iese.

Lasă un răspuns

