Mirare

Ma mira o chestie: ieri n-am scris nimic (in afara de nota ca nu scriu nimic deocamdata, ceea ce era evident de vreo doua saptamani incoace) si am avut de vreo zece ori mai multi page views decat alaltaieri (cand, de asemenea, n-am scris ceva). Prefer sa pastrez discutia in termeni relativi, nu absoluti (numar de vizitatori), ca rade lumea de mine. Da’ daca tot am zis cifre, e evident ca alaltaieri am avut minimum un vizitator si ieri minimum zece, da?

In caz ca va simtiti vizati (respectiv vizitatori), nu va jenati sa si comentati, chiar este permis.

Intrebare pentru astia mai meseriasi in WordPress: e vreo modalitate sa vad vizitatorii unici (IP sau ceva de genul asta), nu page views? Sunt curios daca a fost un singur om (sau bot) care a dat clic pe fiecare articol sau mai multi…

Lasă un răspuns

