Eterna si fascinanta Romanie (III)

Astazi am stat 45 de minute la telefon cu domnul consul de care discutam in episodul anterior.

Spre surprinderea dansului, am ajuns la urmatoarele concluzii:

– certificatul de nastere NU este necesar pentru reinnoirea pasaportului in cazul meu (cetatean roman cu domiciliul in Romania si resedinta in strainatate);

– a inteles gresit, desi i-am spus de doua ori, ca nu am resedinta permanenta in Cehia;

– si-a cerut scuze pentru neintelegere, a dat vina pe aglomeratia de la ghiseu (aici il inteleg, erau un neam de vreo sase insi ca sa faca pasapoarte pentru doi copii mici, plus doi insi care numai a rezidenti legali nu aratau);

– si-a aratat disponibilitatea sa ne vedem in alta zi, chiar si in afara programului oficial de lucru, ca sa rezolvam problema.

Apreciez bunavointa dansului, imi pare rau ca am ajuns in punctul asta. E Romania, deh.

Lasă un răspuns

