Eterna si fascinanta Romanie (I)

Loc: Ambasada Romaniei din Praga
Data: 14.05.2010, in jur de 11.00
Conditii: ploaie torentiala

Sun la interfonul ambasadei (Nerudova 5, chiar in cartierul istoric), la usa pe care tocmai iesise un tip. Afara ploua cu galeata. Raspunde un nene foarte prost dispus:
– Ce doriti?
– Reinnoire de pasaport.
– Veniti mai tarziu, ca e aglomerat.
– Macar pot sa intru, vedeti ce vreme e afara?
– Pai si eu unde sa va pun, la mine in cap?
– Pai si eu ce sa fac?
– Veniti mai tarziu, intr-o ora, doua…
– Imi pare rau, nu stau in Praga, timpul meu e limitat…
– Veniti intr-o ora-doua.
Si interfonul se inchide, iar eu raman ca prostul in ploaie, gandindu-ma ca in vreo juma’ de ora vine pauza de masa.

Tin sa-i multumesc domnului „diplomat” pentru ca mi-a adus aminte, daca nu de ce am plecat, macar de ce nu o sa ma intorc vreodata din proprie initiativa.
Iar daca reducerile din sectorul bugetar ar insemna sa fiu nevoit sa ii sustin eu pe ai mei, dar o plosnita precum nea diplomatu’ sa ramana fara serviciu, atunci sa fie dublate!

Lasă un răspuns

